Free-style

De lessen zijn ingedeeld in diverse categorieën, gericht op spierversterking, uithoudingsvermogen, stabiliteit en combinaties hiervan. Je kunt meedoen aan krachttraining met gewichten, lessen die gebaseerd zijn op vechtsporten of op dansstijlen, op lichamelijke en geestelijke. Onze creatieve instructeurs zorgen ervoor dat iedere les persoonlijk, meeslepend en inspirerend is!

Power Yoga

Power yoga is een krachtige en dynamische vorm van yoga. Het is een echte body & mind les met veel aandacht voor de ademhaling. Het geheel heeft een vrij hoog tempo waardoor de lichaamstemperatuur flink wordt opgevoerd. Aan het einde volgt een heerlijke ontspanning met een geleide meditatie.

Bij Power Yoga wordt er gebruik gemaakt van oefeningen waarbij de bewegingen centraal staan zoals de natuur deze bedoeld heeft. Een onderdeel van power yoga is ook dat het complete lichaam erbij betrokken wordt. Dit leidt ertoe dat u zich fitter, energieker en kalmer zult voelen.

Zumba

Zumba Fitness is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op wereld- en latinmuziek, zoals Salsa, Merengue, Cumbia, Calypso, Reggaeton, maar ook Flamenco en Hip Hop. Zumba kent geen moeilijke choreografie en is dus heel geschikt voor iedereen die van swingende muziek houdt. Iedereen kan in dezelfde les op zijn eigen niveau meedoen en toch een complete workout volgen.

Zumba is vooral leuk, makkelijk en effectief. Iedere les geeft een feestgevoel.

Pilates

De Pilates-methode is een uniek systeem van rek- en krachtoefeningen. Van het beoefenen van Pilates krijg je sterke spieren, een betere houding, meer souplesse en een betere balans. Met Pilates leer je aan om je dieper gelegen spieren te activeren. Het is een ketentraining waarbij je hele lichaam wordt geprikkeld. Hierdoor worden overbelaste spieren ontlast en verwaarloosde spieren geactiveerd en versterkt.

– Body Shape

Body Shape is een conditietraining op muziek waarbij de nadruk ligt op spierversterkende oefeningen. Daarbij wordt ook gebruik gemaakt van materialen om de weerstand te vergroten, zoals gewichtjes en elastieken. Door deze oefeningen wordt het spieruithoudingsvermogen groter. Ook de kracht en de lenigheid nemen toe. Het is geschikt voor iedereen die op muziek kan bewegen. Een simpele en doeltreffende workout voor het hele lichaam, zonder ingewikkelde choreografie maar wel met springmomenten.